portada multifuncions

Gestió documental KYOCERA

  • TROBAR EL DOCUMENT QUE BUSCA RÀPIDAMENT

  • ARXIVAR DOCUMENTS DIGITALS I EN PAPER FÀCILMENT

  • MILLORAR LA GESTIÓ DELS DOCUMENTS QUE ENVIA I REP

  • PROCESSAR AUTOMÀTICAMENT ELS DOCUMENTS REBUTS

  • ESTABLIR FLUXOS DE TREBALL AMB ELS DOCUMENTS

  • INTERACTUAR AMB EL SEU PROGRAMA DE GESTIÓ EMPRESARIAL

MyDOCument Business és una solució per a aquelles empreses que sobretot necessiten arxivar i trobar documents ràpidament.

Amb el gestor documental MyDOCument Business és possible:

Arxivar documents electrònics

MyDOCument permet arxivar tot tipus de documents de l'empresa de manera senzilla i eficient mitjançant una interfície d'usuari molt similar a l'Explorador de Windows. Els documents s'indexen amb una sèrie de metadades o camps de cerca que són els que permeten classificar el document i recuperar-ho posteriorment.


Digitalitzar documents en paper

MyDOCument permet digitalitzar documents i emmagatzemar-los en l'aplicació. A més permet recuperar informació automàticament, reconeixent parts concretes del document per extreure informació.


Recuperar informació de documents arxivats

Els documents emmagatzemats es busquen normalment sobre la base de les seves metadades. En el cas que no se sàpiga exactament com buscar un document, també es pot buscar pel seu contingut, és a dir, es podrà localitzar aquells documents que continguin una determinada paraula o paraules.


Gestionar els documents arxivats

Des de l'aplicació qualsevol document emmagatzemat pot reemplaçar-se, descarregar-se o enviar-se per correu electrònic, de tal manera que es pugui treballar còmodament.

A més d'arxivar, digitalitzar, recuperar i gestionar documents, el gestor documental MyDOCument Enterprise permet realitzar el següent:

Processament automàtic de documents

MyDOCument permet el processament automàtic dels documents, permetent agrupar documents, evitar duplicats, capturar informació del propi document o enviar-ho per e-mail.

Són moltes les aplicacions en l'empresa, com a facturació digital, albarà digital, informació en temps real als clients sobre l'estat de les seves demanats/reclamacions, …


Establiment de fluxos de treball amb documents

MyDOCument permet integrar els fluxos de treball de l'empresa en l'aplicació, de tal manera que els documents vagin passant d'uns usuaris a uns altres sobre la base del procediment establert.

Els fluxos poden incloure processos manuals d'aprovació per persones responsables, aprovacions automàtiques, captura automàtica d'informació del document, signatura electrònica, i fins i tot notificacions per e-mail, de tal manera que es pugui replicar exactament, de manera electrònica, el procés que actualment es dugui a terme en paper.

S'automatitzen processos com a aprovació de factura de proveïdors, de referències de producte o d'estudis de qualitat, gestió de reclamacions de clients/ticketing, gestió de comandes, etc, o fins i tot petits processos interns com a aprovació de vacances, distribució de nòmines, etc.


Connectivitat amb ERP

Amb MyDOCument és possible interactuar amb el ERP de tal manera que es produeixi l'intercanvi d'informació entre ambdues aplicacions. La informació capturada dels documents emmagatzemats pot ser enviada al programa de gestió, podent igualment recuperar informació vinculada als documents continguda en el mateix.

La interconnexió ens evita gestionar informació de forma manual evitant realitzar treball innecessari, com per exemple prendre els valors d'una factura de compra aprovada per generar una ordre de pagament en el nostre ERP, amb MyDOCUment tot aquest procés es realitza de forma automàtica.


Business Intelligence:

Atès que la gestió de les empreses està vinculada als documents que es manegen, tota la informació relativa a l'estat i gestió dels mateixos resulta de gran valor. Amb MyDOCument podrà veure el temps emprat en la gestió dels documents, mesurar l'eficiència dels processos i veure l'estat de cadascun d'ells a cada moment

Truqueu-nos al 902 908 055 o bé ens posem en contacte amb vosaltres

Si voleu més informació, podeu enviar la vostra consulta i demanar que un comercial es posi en contacte amb vosaltres.

Més informació

Últims tweets

Contacti'ns

  • Direcció: C/ Santpedor, 210, Baixos · 08243 Manresa

  • Telèfon: 902 908 055

  • Email: info@visio.cat

Segueix-nos